HVAC-Talk: Heating, Air & Refrigeration Discussion banner

Inbouwspots

1 reading
89 views 3 replies 3 participants last post by  joshua_  
#1 ·
Hallo,

ik wil wat Halo 6" inbouwverlichting installeren. Maar ik heb een klein probleem, ik hoop op wat ideeën voor oplossingen of suggesties. Ik was op zolder om te kijken wat ik moet doen voor de elektriciteit voor de lampen. Dit is het deel waar ik vastloop, want mijn plafond heeft "ladderplanken" met pleisterwerk (vroeger) en het is overdekt met 1/2" panelen. Dit brengt me een volle 1 inch, de inbouwdoos voor de renovatie heeft grendels die slechts tot 5/8" gaan. Dit zorgt dus voor een probleem. Dus, mijn suggestie..

Snijd een deel van het oude "ladderplank" pleisterplafond weg, laat het gipsplaat zitten en snijd mijn 6 3/8" gat voor de inbouwdoos en installeer het op die manier. Dit maakt het slechts 1/2", ruim binnen de 5/8" max om de haken vast te klikken om het licht op zijn plaats te houden.

Dus alsjeblieft, suggesties, ideeën?

#2 ·
Ik heb uw thread verplaatst naar het forum "AOP Residential HVAC en Refrigeration (Beenthere Zone)", aangezien dit het enige forum is waar huiseigenaren niet-technische HVAC/koeltechnische vragen kunnen stellen en advies kunnen inwinnen.

Let alstublieft op deze nieuwe locatie.

Save
#3 ·
[QUOTE="joshua_", post: 26953332, member: 1004361]
Hoi,

Ik wil wat Halo 6" inbouwspots installeren. Maar ik heb een klein probleem, ik hoop op wat ideeën voor oplossingen of suggesties. Ik was op zolder om te kijken wat ik moet doen voor de elektriciteit voor de lampen. Dit is het deel waar ik verdwaald ben, want mijn plafond heeft "ladderplanken" met pleisterwerk (oude tijden) en het is met 1/2" panelen met gipsplaat overdekt. Dit brengt me een volle 1 inch, de inbouwdoos voor de renovatie heeft klemmen die slechts tot 5/8" gaan. Dit zorgt dus voor een probleem. Dus, mijn suggestie..

Snijd een deel van het oude "ladderplank" pleisterwerk plafond uit, laat de gipsplaat zitten en snijd mijn 6 3/8" gat voor de inbouwspot en installeer het op die manier. Dit maakt het slechts 1/2", ruim binnen de 5/8" maximale haken om de lamp vast te zetten.

Dus alsjeblieft, suggesties, ideeën?
[/QUOTE]
Vergeet die lampen en investeer in LED's

You have insufficient privileges to reply here.