HVAC-Talk: Heating, Air & Refrigeration Discussion banner
461 - 480 of 767 Posts
Ik snap het. Het lijkt erop dat het stropdasprobleem er helemaal niets mee te maken had. De Annex J IP was anders. Toen het eenmaal veranderd was, begon alles weer te praten.

Save
Ik heb een klant die contact met ons heeft opgenomen met betrekking tot hun bestaande Alerton-systeem. Elk Alerton-systeem waar ik aan heb gewerkt, heeft een computer met de Envision-software. Mij is verteld dat deze site geen front-end computer heeft aangesloten. Een van onze servicemonteurs stuurde me een paar foto's van een VLC-1188C3-controller voor het boilersysteem waar ze problemen mee hebben, en een foto van een BTI. Is er iets dat ik kan doen zonder Envision ter plaatse? Ik wil de live gegevens in VisualLogic voor het boilersysteem bekijken om erachter te komen waarom dingen niet correct werken.

Als iemand aanvullende informatie of software heeft die ze kunnen sturen, zou dat geweldig zijn! Bedankt voor de feedback.

Ik heb een klant die ons heeft benaderd met betrekking tot hun bestaande Alerton-systeem. Elk Alerton-systeem waaraan ik heb gewerkt, heeft een computer met de Envision-software. Mij is verteld dat deze site geen front-end computer heeft aangesloten. Een van onze servicemonteurs stuurde me een paar foto's van een VLC-1188C3-controller voor het boilersysteem waar ze problemen mee hebben, en een foto van een BTI. Is er iets dat ik kan doen zonder Envision ter plaatse? Ik zou de live data in VisualLogic voor het boilersysteem willen bekijken om erachter te komen waarom dingen niet correct werken.

Als iemand aanvullende informatie of software heeft die ze kunnen sturen, zou dat geweldig zijn! Bedankt voor de feedback.
Heb je envision of compass op je pc draaien? Zo ja, dan kun je een moderne router gebruiken en verbinding maken met bacnet mstp om met de controller te praten. Dan kun je ddc van het apparaat lezen wanneer het is aangesloten..

Heb je envision of compass op je pc draaien? Zo ja, dan kun je een moderne router gebruiken en verbinding maken met bacnet mstp om met de controller te praten. Dan kun je ddc van het apparaat lezen wanneer het is aangesloten..
Nee, helaas heb ik geen van beide softwareprogramma's. Meestal hebben de sites die ik met Alerton heb zoiets als Envision op een computer geladen. Mij wordt verteld dat deze site het niet heeft, dus dat is mijn probleem. Ik denk dat de klant niet meer met de lokale Alerton-vertegenwoordiger wil omgaan, dus zoeken ze hulp bij ons. Ik zou er de voorkeur aan geven om hun probleem op te lossen en te repareren in plaats van een vervanging aan te bevelen. Vooral omdat ik Alertons VisualLogic erg leuk vind. Bedankt voor je antwoord. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nee, helaas heb ik geen van beide softwareprogramma's. Meestal hebben de sites die ik met Alerton heb zoiets als Envision op een computer geladen. Mij wordt verteld dat deze site het niet heeft, dus dat is mijn probleem. Ik denk dat de klant niet meer met de lokale Alerton-vertegenwoordiger te maken wil hebben, dus ze zoeken onze hulp. Ik zou er de voorkeur aan geven hun probleem op te lossen en te repareren in plaats van vervanging aan te bevelen. Zeker omdat ik erg van Alertons VisualLogic hou. Bedankt voor je antwoord.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dus meestal als het een volledige Alerton-site is, dan moet er een front-end zijn, anders zou de klant geen graphics kunnen zien. Of het nu een werkstation of een server offsite/onsite is.

Er zijn een paar niet zo typische sites die slechts een paar favorieten hebben die gewoon standalone Alerton-besturingen uitvoeren.

Dit is me een keer overkomen, ik heb het poortnummer veranderd maar het werkte niet en uiteindelijk heb ik opnieuw geĂŻnstalleerd of de rep/job veranderd, ik weet niet meer welke. Probeer de rep/job te veranderen in Generic/Generic. Voeg ook uw e-mailadres toe in uw profiel of stuur me een e-mail zodat ik het abs3.0.iso bestand kan sturen.
Bent u nog steeds in staat om dat ISO-bestand te versturen? We hebben problemen met het opstarten van de "public web server" door bactalk.

Hallo allemaal,

Ik heb een klant die een voeding heeft verloren op een WebTalk 2.5 pc. Toen de IT-man de voeding dit weekend verving, startte de pc op, maar er was een fout. Het lijkt erop dat het systeem automatisch probeert in te loggen, maar de volgende foutmelding geeft...

"ksign: public key is 1114027809 seconds newer than the signature"

Mijn eerste gok is dat de systeemklok anders is dan de OS-klok. Het lijkt erop dat de pc Linux Fedora gebruikt. Ik heb de CMOS ingesteld op lokale tijd, maar ik heb geen idee hoe ik de OS-tijd kan controleren of instellen.

Iemand ideeën?

TIA
WebTalk is een oude webportal naar het systeem, ze waren zo solide, we zijn nooit echt in troubleshooting gekomen. Maar - dat is niet de server - het is slechts een webportal. Ergens daar is een server, als ze de Webtalk niet terug kunnen krijgen, kan de klant de server in het gebouw gebruiken, van buitenaf kunnen ze via VPN inloggen op hun netwerk en de machine gebruiken met remote desktop of Teamviewer.

Weet u zeker dat er geen front-end is? Dat is zeer ongebruikelijk. Je kunt niet veel met het systeem doen zonder een front-end.

Er is een Niagara Visual Logic-module die wellicht van pas kan komen. Ik weet niet zeker of je liefdesdata kunt bekijken, maar je kunt code downloaden naar de controllers. De module moet worden gelicenseerd, maar ik noem het gewoon als een optie.

Er kan een nieuwe service actief zijn op poort 80. Als dit het geval is, krijg je een pop-up met een melding over een conflict of een service die al actief is op poort 80. Er zijn een aantal updates geweest waardoor Windows een aantal services op die exacte poort opstart, dus het gebruik van netstat zal het waarschijnlijk alleen associëren met PID 4, wat een servicesysteem is. Als dit het geval is, kun je gewoon googelen op "wat draait er op poort 80 windows (voeg hier de versie in)" en je krijgt een lijst met mogelijke boosdoeners, de laatste paar keer was de boosdoener een SQL-webservlet of iets dergelijks. Als dit het niet oplost, probeer het dan als administrator uit te voeren. Als dit niet werkt, start dan de computer opnieuw op. Als dit niet werkt, moet je de computer dicht bij een open raam plaatsen en de computer langzaam van de tafel en uit het raam schuiven.

We hebben een DDC bar-bedrijf en hebben problemen met het aanmaken van de child-licentie. Heeft iemand een spiekbriefje of kunt u advies geven over de benodigde stappen om een gebruikerslicentie aan te maken met de enterprise-versie van DDC bar?

Als dit niet werkt, start de computer opnieuw op. Als dit niet werkt, moet u de computer dicht bij een open raam plaatsen en de computer langzaam van de tafel en uit het raam schuiven.
Goed advies. Dit heeft meerdere keren voor mij gewerkt. [emoji16]

Het probleem dat ik heb, is dat de ene licentie werkt en de andere, wanneer ik de sleutel invoer, me vertelt dat de licentie al in gebruik is. Ik heb de licentie verwijderd en opnieuw geĂŻnstalleerd en nog steeds dezelfde fout.

Het probleem dat ik heb, is dat de ene licentie werkt en de andere, wanneer ik de sleutel invoer, me vertelt dat de licentie al in gebruik is. Ik heb de licentie verwijderd en opnieuw geĂŻnstalleerd en nog steeds dezelfde fout.

Envision 2.6 compatibiliteit met Visio 2016 op een Windows 10 machine

Hoi mensen,

Ik vroeg me af of iemand Envision 2.6 heeft werkend met Visio 2016 op een Windows 10 machine?

Met vriendelijke groeten,
Boris

Hallo mensen,

Ik vroeg me af of iemand Envision 2.6 heeft laten werken met Visio 2016 op een Windows 10-machine?

Met vriendelijke groeten,
Boris
Hoi Boris, ik betwijfel of 2.6 VisualLogic zou werken met Visio 2016. Ik heb Visio 2013 geprobeerd, maar kreeg het niet aan de praat. Envision 2.6 VisualLogic werkt alleen met Visio 2007 en 2010. Compass 1.6.3 VisiualLogic werkt met Visio 2013 en 2016.

Hallo Boris, ik betwijfel of 2.6 VisualLogic zou werken met Visio 2016. Ik heb Visio 2013 geprobeerd, maar kon het niet aan de praat krijgen. Envision 2.6 VisualLogic werkt alleen met Visio 2007 en 2010. Compass 1.6.3 VisiualLogic werkt met Visio 2013 en 2016.
Hoi Reckles,

Bedankt voor de reactie. Het is me gelukt om Visio 2013 32 bit te laten werken met Envision 2.6, maar niet 2016. Weet je of Envision 3.1 werkt met 2016? Ik zou de klant kunnen pushen om daarnaar te upgraden.

Eerlijk gezegd geen grote fan van Compass.

461 - 480 of 767 Posts
You have insufficient privileges to reply here.